Ysmgl1234 bileşenlerini bir araya getirenden bulandan üretenden Allah razı olsun. İçmediğim her gün hastanedeydim kusmaktan. Kesinlikle mükemmel ilaç 😂 para verseler bir ilacı bu kadar övmem derdimin tek dermanıydı gebelik boyunca 7.haftadan 23e kadar içtim bende,çok şükür hiçbir sıkıntım da olmadı. Zaten hamilelikte kullanılsın diye yapmışlar ilacı,gece yatmadan 2 tane içiyordum bulantı kusmanızın şiddetine göre kendiniz ayarlıyorsunuz,içiniz rahat bir şekilde kullanabilirsiniz 🌸