Mervekaynak Merhaba hanımlar. Çocuk parası alan varmı aranızda? Başvuru kaymakamlıklara yapılıyormuş sanırım. Ve illa ikamete bağlı olan kaymakamlığa mi gitmek gerekiyor nasıl başvurdunuz yardımcı olabilir misiniz
Dbe24 Mervekaynak Çocuk parası için Aile sosyal hizmetlere gidip başvuruyorsunuz ben bugün gittim başvurdum hatta bir form dolduruyorsunuz sizin adınıza 2 ay sonra pttye yatıyor para siz alıyorsunuz süt parası içinde sgk ya gidip başvuru yapıyorsunuz.
Dbe24 Mervekaynak evet öyle söylüyorsunuz form vercekler size doldurucaksınız 2 tane 2 ay sonra para sizin adınıza yatıcak eşiniz alamıyor siz gidip alabiliyosunuz
Dbe24 Cemrenin_annesi80 evet çocuk parası 300 tl olan bide süt parası var oda 235 civarı gibi bişeydi
Cemrenin_annesi80 Dbe24 dogum yapınca alınan paranın belli bi süresi varmı 3 ay oldu dogum yapalı dahada başvurmadım
Dbe24 -Cansu- hayır ikisi farklı birisi süt parası 235 tl falan diğeri doğum parası 300 tl olan.Süt parasına sgk dan başvuru yapıyorsunuz doğum parasınada aile sosyal yardım hizmetlerinden başvuruyorsunuz 2 ay sonra 300 tl anne adına ptt ye yatıyor anne çekebiliyor sadece