Pakize_dogan bnm.bebegin bobregnde kist var büyüme yapıyor canm.ozeller kabul etmyor riskli oldum .icin bebegn doğar dogmaz bakılması lazmmis hatta bucadakiler erken alabilirler kıstın durumuna gore dedi. Bi tepecik bakyor suan. Zaten dedn gibi hep asistan bakyor uzman asla bakmıyor. Nst odasndaki cihazlar tarihi eser hepsi oyle genelde perinataloji bakyor o yuzden biraz daha rahatm normal.polikinlige gitmyorm. Ama.insani deney faresi gibi kullnyorlar ilk ay kanamadan yattm orda boyle pis iğrenç yer yok 3 gun zor kaldm. Kimselere tavsiye etmesem kendim düştüm buca kadn doğumda yaptm ilk doğumunu o kadar temiz güzeldiki özel gibiydi herseyi.