Devrimim_Evrimim cnm hıcbır belırtı yoktu sabah kahvalti hazırladım kahvaltı yaptık saat 2 ye kadra hersey normaldi 2 den sonra nişan geldı işte akşam 7 ye kadar cektım sancılarımı son yarım saate girdikten sınra dayanılmaz bir güçtü hemen hastaneye gittik zaten gider gitmez doğum başladı hemen dogurttular böyle oldu işte ılk kuzum da yırtılan yer bu kızımda tekrar yırtıldı o yüzden dikiş konusunda baya zorlandim.