Bu Haziran bebeleri doğmak bilmiyor kızlar. 2 ay rahim kısalığı nedeniyle progestan kullandım doktorum bu zamanını beklemez erken gelir diye diye getirdi bizi bugünlere bu seferde doğmak bilmiyor. Bu ikinci hamileliğim doğum sancılarının nasıl olduğunu biliyorum. Sürekli yalancı sancılarım oluyor bazen o kadar şiddetli ki hıh diyorum bu sefer doğum ama devamı gelmiyor sonra 😞 artık doğsun istiyorum ilk bebeğim tam 40 haftada doğdu bakalım bu ne zaman gelecek 🧐