r-prenses hastane iyi yeni ve temiz görüntüsü var . Doktorum Saadet Ünsal sadece 1 kere gittim ilk izlenim olarak doktor da iyi bir kaç kere daha gidip eğer kararsız kalırsam Canan acar diye bir doktor var aynı hastanede ona geçicem . Ama hastaneyi değiştirmeyi düşünmüyorum . Fiyatlar da bana yakın diğer yerlere göre makul . Muayene 140 TL