Ebru5474 Merhaba 6+3 hamileyim bebek kalp atışı 80 çıktı doktor yavaş dedi düşük tehlikesi var dedi böyle bir durum yaşayan var mı?
Anneadayii22 Ebru5474 FHR diye gecmesi lazimmmis ultrasonda bende yazmıyor oyle bise kalp ritminin olduğu kagitta
yamacinannesii Ebru5474 doktor bebeğimin ilk kalp atışını duymaya başldığında çok cılız net değil falan demişti şu an 19+4 hamileyim Allahtan ümit kesilmez
Suleasyaa Yaşamadım ama Allah ta kimseye yaşatmasın .bebek kalp atışı 140 larda olması gerekiyor en az
annesi_ Kap atışı düşük canım iyi mi kötü mü bilmiyorum benimde bu haftalarda 140 çıkmıştı ama kötü düşünme senin için ne iyiyse o olsun Allah’tan onu dile iyi düşünelim iyi olsun inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻