hvvcngr Dün bir anda miğdem bulandı 18 haftalık oldum lavoboda istifa ederken altıma kaçırdım bu idrarım mı yoksa bebeğin suyu mu bilemedim:( yarın doktora gideceğim inşallah bişey Yoktur demi
sudamlasi hvvcngr kusarken kendini zorladığın için idrar kaçırma olmuştur canım benim de başıma geldi o🙈rahat ol
Eminetekin O zamanlarımda benimde başıma geldi çok normal o an öğürmenin verdiği şeyle herşey çıkabilir şimdi benim hapşırınca kaçıyor bazen 😂 bu hamilelik zor mesele her ayında ayrı şeyler yaşıyoruz
sudamlasi Eminetekin en korktuğum şeylerden biri😂çok hapşıran biriyim alerjim var çiçeğe fln bi çok şeye son zamanlarda napcam acaba çantamda iç çamaşır gezdiririm 😂
Eminetekin Ben artık hep iç çamaşırı taşıyorum ne olur ne olmaz diye 😂 bide oturmada sıkıntı oluyor çok 😀 çaktırmadan değiştirip yerime oturuyorum allahtan çok az oluyor yoksa rezillik 🤭
sudamlasi Eminetekin doğum u yakın arkadaşım hep derdi bana iç çamaşırın bol olsun diye bende anlamazdım😂 şimdi anlıyorum
Eminetekin sudamlasi çok doğru şimdiden al bol bol çok lazım oluyor 🤗 bide artık tuvalet sendromu var gece uyumak istemiyorum 10 dk da bir tuvaletteyim odaya taşıycam artık klozeti 😀
Eminetekin sudamlasi tecrübelerime dayanarak tavsiye etmem 😂 bayramda ailemin yanına gittim otobüste mecburen kullandım molada değiştirdim ama sonra asitten sanırım berbat bi pişik yaşadım 😂 daha yeni geçti 😂
Aysenaz Canım korkma adım kadar eminim idrarını kaçırdın sana tavsiyem şimdiden idrarını yaparken 3 4 sefer de idrarını boşaltman hem altına kaçırmaman için hemde doğumdan sonra idrar torbasının sarkmamasina iyi geliyormuş birde normal doğumu kolaylaştırıyor dedi doktorum