Ozlemmiray2019 ben 🙋🏻♀️1 Mayıs biontech ikinci doz oldum, 7 Mayıs’ta adet oldum hamile kaldım, sonuç boş gebelik ve kürtaj ☹️ Eşim aşıya bağladı ama sanmıyorum ikinci hamileliğim ilkinden kızım var. Boş gebelik milyonda bir olan bişey olsa belki aşıya bağlardım ama değil sonuçta. Hamileyken korona olmak aşısız bi şekilde daha büyük bir risk bence ve ben aşı olduğum İçin rahatım