Kızlar bu benim ikinci doğumum olacak ilki normaldi hala hatırlıyorum o sancı acıları 3 sene geçti ama taze resmen acım😂 Bugün ağrım var diye gittm nst girdim ve sancı çektiğim perişan olduğum odadaymdm gene korkularım başladı normal için ne yapmam lazım motive edeyim kendimi morel verin bana 35 haftaligm az kaldı sezeryan olmak istiyorum ben o fikirdeyim 🙈😂