[silindi] mom- vajinanın dudak kısmındaysa bartolin kisti olabilir araştır istersen bende vardı şişti sertti ilk zaman kara merhem diye bir şey verdi kadın doğumcu olgunlaştırıp patlatır dedi ama etki etmedi daha sonra şırınga ile çekti içini. Sonra ben denize girdim mikrop kaptı iyice şişti en sonunda 10 dklık bir ameliyat ile aldılar kisti.
Mineyld07 [silindi] iyi dayanmışsınız siz de ben şırınga olayından sonra öldüm sanmıştım , ameliyatını sorduğumda henüz evli değildim anne olabilmem için yapamam demişti ,, merak ettim sizin doktorunuz o ameliyatın herhangi bir yan etkisini söyledi mi ?
mom- [silindi] resmine baktım da iç dudakta olan bir şey Allah korusun öyle değil dış dudakta benim öncesindeyse çıktı sonra söndğ bu da söner inşallah oynadıkça şişiyor
[silindi] Mineyld07 aaa gebeliğe engel mi oluyordu benim doktor hiçbir şey söylemedi şırıngadan sonra denize de gittiğim için o kadar şişti ki tek seçenek ameliyat dedi aşırı büyümüştü ben de zaten nolur ameliyat yapın dedim. Titriyordum midem bulanıyordu kanımda enfeksiyonu bayağı arttırmıştı çok kötüydü Rabbim göstermesin ya 😬
[silindi] mom- benim dediğim bu bartolin kisti de dış dudakta olmuştu bende Tek taraflı. Bir dahaki kontrolde doktora söyle de baksın ne olur ne olmaz