Bence kendi doktoruna gidip alttan muayene ol çünkü ilerlerse daha ciddi problemlere yol açabilir..
lavabo konusunda bence cok dokunmasan iyi edersin çünkü 20 gün daha erken bir süreç bana göre. Batikonu bende kullanıyordum kuru tutman gerek çabuk düşmesi için. Fakat dediğim gibi bence erken bünyeden bünyeye değişiklik gösterir.
ağda içinde bir problem olmuyor ama yinede 3 ay bekle bence