Kızlar selam 24+1 iz bugün doktor kontrolüm vardı Herşey gayet yolunda çok şükür ama idrar tahlilimde enfeksiyon çıktı zaten en başından beri enfeksiyonum mevcut ama suprax 400 mg ile üromisin saşe ilaçları verdi ben suprax I kullandım bugün bir tane ondan sonra turuncuya yakın bir akıntım gelmiş korktum annem iltihabı atıyordur dedi zırt pırt doktora soru sormak da istemiyorum suprax antibiyotik olunca çekindim kullanıp kullanmamakta sizce nedir ne yapmalıyım