Gnskz Kızlar ton balığını cok sevıyorum ama korkuyorum tüketmeye doktoruna da soramadım bilgisi olan varmı
Buse7111- Gnskz ben bi zarari olacagini düşünyorum balik yemek bildigim kadariyla bebek icin cok saglikli ve zihni güçlendirdigini biliyorum yemende bi sıkıntı olmaz
celikbebeklerr Gnskz haftada veya 2 haftada bir tuketebilirsiniz icindeki cıva oldugu icin fazlasi zarar. Doktorum bana imkanin oldukca haftada 2 normal balik 2 haftada bir ton balığı tüketebilirsin demisti
[silindi] Gnskz doktor bana mutlaka balik ya hic yiyemiyorsan tonbaligi ye demisti ama bn tiksindigim için yiyemiyorum