Herkese iki sene sonra yeniden merhaba..
İlk bebeğim 2,5 yaşında ve hiç hesapta yokken biraz önce erken gebelik testim çift çizgi çıktı. Kan testi yaptırmadım henüz ama şoktayım. Ne desem bilemiyorum. Üzgün de değilim ama tam sevinemedim de. Allah’ın verdiğinde hayır var.
Böyle bi durumda kan testinin negatif çıkma ihtimali var mı?