Aysrnn Bugün kontrole gittim Nst sancım çıktı ama ben hissetmedim doktor alttan muane etti 3cm açıklık var dedi 5olursa yatış yapcam dedi başına böyle bir durum gelen var mı napmaliyim dinlenmeli miyim ?yoksa daha fazla hareket vs.mi
meraklianne1 Aysrnn kilosu iyiyse ki doktorun zaten yat dinlen dememiş demek ki iyi maşaallah o zaman açılma olması için çabalayabilirsin🌸 sağlıkla ağrısız sızısız gelsin
Giz3ww Aysrnn bence daha fazla haraket edin acikliginizin olması çok iyi sancı olmadan bu açıklığa ulastiysaniz daha doğrusu hissetmiyorsaniz hareket edin 4cm sonrası hissetmemeniz mümkün olmaz çünkü 😊sonrasında daha kolay ilerler
aysenunur Aysrnn bende 37+2de olmuşdu önce su gelmişdi hiç hissetmedim ama hastaneye gidince 3 cm açmış demişdi bi kaç saate doğum yapmışsın