Kızlar bana 3.gün embriyosu transfer edildi, bugün 5.gün bi kaç gündür sağ kasığımda batma oluyordu bugün akşama doğru sağ bacağımın tam yukarısı yani afedersiniz kalça kısmında ağrım var solda hiç bir şey yok üstelik dinleniyorum da, bu da belirti sayılır mı? İnşallah bebeğim bana sağlıklı bir şekilde tutunuyordur. Perşembe ya da cuma günü kan versem çıkar mı ki