Gamze2172 Kızlar ben ve abimin eşi arasında 1 ay var doğuma ben ilk doğuracam 🥰abim memelekete ve ben doğumdan sonra gıdecem o ara eşi doğum yapacak sizce yeğenime ne alayım erkek bu arada çeyrek dışında
metehaninannesiii Gamze2172 para verin en iyisi yengen ve abinin bu dönemde paraya ihtiyacı olacak ne eksiği var onlar daha iyi bilir belki biriktiriler siz o sekilde verin
Betll_72 Gamze2172 bana göre çok.yakin kisiye normal bi hediye değilde en az gram takilabilir ama ona durum yoksa hediye paketi içinde bez ayakkabı kıyafetli vs.vs. bi.hediye paketi
Dilekcnkn Gamze2172 Benim eltimin arkadaşı kızına çeyiz gibi bir bohça hazırlamıştı onlarda adetmiş siz de böyle birşey yapabilirsiniz set yapabilirsiniz yani aşağı yukarı bebeklerin ihtiyacı bellidir ☺️
Mesutnur15 Bi kac takim bezi islak mendili kundak takimi bi cift de ayakkabisi yengene de kucuk bir hediye alsan bunlarida guzel bir paket halinde verebilirsn
metehaninannesiii Gamze2172 maddi durumunuz ne kadar el veriyorsa canım sonuçta sende doğum yapmış olacaksın yengen ve abin durumunu biliyor senin
Gamze2172 Betll_72 ayn benm de düşüncem o yana bende çeyrek almak istemıyorm künye tarzı felan da erkek bebeğe künye olurmu bilemedim
Aysobaciniz Gamze2172 bir buçuk ay önce ablamın çoçugu oldu benimde eylülde doğumum. yeğenemi altın götürdüm, yanına bir havlu bir zıbınlı takım emzik zinciri takımı aldım, öncesindende bi kaç parça kıyafet almıştım
2melekannesi_ Gamze2172 bebeğe künye yaptırabilirsiniz maddi bişey olsun dersen yoksa böyle bir paket hazırlanabilir bez ıslak mendil battaniye patik vs bohça gibi yani bebeğin ihtiyacı olacak şeyler