Nusyaa Bir oğlum var adı Kayra 💙 ikinciye hamileyim yine oğlum olacak eşim Yamaç olsun diyo ama ben beğenmedim onuda kırmak istemiyorum lütfen fikir verin önerilere de açığım
Buse7111- Nusyaa Bence hoş isim Yamaç , Çağrı isminide koyabilirsiniz yada Görkem tabi hoşunuza giderse
MDT Nusyaa ben derin anlamlı olmayan isimleri sevmiyorum açıkçası. Yani neden çocuğumun adı '‘eğimli arazinin bir yüzü’ gibi basit bir anlama sahip olsun ki 🤷🏻♀️
Nusyaa Aslında duyulmamış çok fazla kullanılmayan isim arıyorum sıradan olmasın ama anlamıda önemli tabi
Seferyehatun MDT yani arkads çok haklı, niye öyle koyasin ki, anlamı güzel bilinen bir işimde olsa senin biricik oğlunun ismi herkezde olsada sende bir tanecik olacak canım, takılma hiç farklı olmasına. Anlamı güzel olsun güzelce karakterine geçsin💐