Kızımızın ismine karar veremedik eşim defne ben duru olsun istiyorum sizce 😅
Fatma ay bizde duru ismini koyacağız 😇 bence çok güzel bi isim 😊
Fatma Yeğenimizin adı defne çok naif kibar ağırbaşlı sülalede aynı isimden olmasa koyardım
Fatma duru 🌟 benim kizim olsa ismimde duru olmasa kesin o ismi koyardim ☺️
Ay her ikisi de güzel karar vermek gerçekten Çok zor