Meryemcim üçüncü ayımdan beri biooil kullanıyorum hiç çatlağım yoktu ta ki bugüne dek.Sabah bir kalktım ki popom bacaklarım çizik çizik çatlamış.Hemen doktora gittim ancak ne kullanırsan kullan vücudunun yapısıyla alakalı dedi.Yani çok abartmadan bir krem seç ve düzenli kullan gerisi Allaha emanet çünkü 💁🏻♀️🙈