SaskinAnne Aynı sıkıntı bebeğimde de var. 15 haftalıkken öğrendik. Cinsiyet öğrenmeye diye gittik ağlayarak çıktık. Bir de doktor bütün olabilecekleri saydı. Down sendromu belirtilerindendir dedi, ilerleyen haftalarda suyun azalabilir erken Doğum yapabilirsin dedi, ilerleyen zamanlarda da kendiliğinden geçebilir dedi. Tabi ben şok, perinatologa yönlendirdi, günlerce durmadan ağladım. Burada başlık arattım. Sonra gittik bu hafta ayrıntılıya(16. Haftada), bunların %90'ı Doğuma kadar veya Doğumdan hemen sonra geçer dedi. İçim biraz rahatladı. Hatta doktora bundan sonra sizinle devam edeyim dedim, hiç gerek Yok dedi. Birçok doktor bunu söylemezmiş başka bir bulgu görmediği takdirde. Ama kendi doktorum sanki çocuğum elden gidiyormuş gibi davrandı hatta bana reçete vermeyi falan unutmuş. Bu yüzden doktor değiştirmeyi bile düşünüyorum.