isimsiz123 Bebeklerim 20 günlük hipp marka kullanıyorum ama bebeğim içtiği gibi kakasını yapıyor sizce bu durum normal mi ? Anne sütü alıncada aynı şekilde oluyor sizce bu durum normal mi ? Değiştirmek istiyorum sizce ne almalıyım ? 35+1de doğdular