QOH KZeynepk karnın aşağı inmesi evet doğum belirtisidir her canlıda bu böyledir ama bunu söyleyenler sizi muayene mi etmiş anlamadım.Doktorunuza sorun bence
Cansunare 2haftadır benim de öyle 2.hamileliğim insanlar yok karnın aşağıda erken mi doğuracaksın diye söyleyip duruyor çok kızıyorum böyle şeyler söylenmemeli bence insanı ister istemez strese sokuyor
Susam20 KZeynepk benim arkadasım öyleydi 30 haftalık suan dün doktora gitti alakası yok o senin karın yapından öyle demiş doktor
Mrvklnc @KZeynepk amaan her şeye bi yorumları var zaten onların benim en baştan beri aşağıda geçen gün birisi midemi tutmuş oo daha var senin doğurmana bebek daha yukarı çıkacak diyor kayınvalidem de ne yukarı çıkması onun baştan beri aşağıda herkesin bir olmuyor dedi 🤣 çocuğun dönme zamanı geldi yukarı çıkacak diyor bana ağzımdan doğuracam ona kalsa🤣🤣
gulstgl Boyu ortalamanın üstünde olan kadınların leğen kemiği daha geniş olduğu için bebekler orda daha rahat oluyorlarmış. Benim de 32. haftam ama karnım hep aşağıda. Takılmayın insanların söylediklerine. Hep moral bozmaya çalışıyorlar