9+5 iz ama yaklaşık 2 haftadır aşırı istahsizim yemek yiyemiyorum ne kadar ac olsamda nedeni ne olabilir korkuyorum ya çocuğa zarar verir diye yani hiç yeme isteği yok ayrıca bulantılarımda yok Çok rahatım o konuda hiçbir belirti yok gibi benim gibi olan var mi normal biseymi litfen cevaplayin