Merhaba.17 haftalık hamileyim. Benim ikili testimde 10000:1 düşük risk üçlü de ue3 değeri nedeniyle 50:1 yüksek risk çıktı. Devlet hastanesi amniyosentez yaptırmamı söyledi. Şu an için yaptırmadım. Nifty testi yaptırdım yarın da 4 lü test yaptırmayı düşünüyorum. Benimle aynı durumda olup amniyosentez yaptıran veya yaptırmayan sürecini paylaşabilecek arkadaşlarım var mı?