Senrm hocam hem yönetmelikte yazana göre hem de çalıştıım ilçe milli eğitimi arayıp sorduğum da yaz tatiline denk gelen kısmı sonradan kullanamazsın denildi bana. Haftamız sizinle aynı o yüzden almaktan vazgeçmiştim ama bu durumdan yararlanabilme ihtimalimiz varsa haftaya bende rapor alayım.