Merhaba kızlar ☺️ size birsey sormak istiyorum dogum yapalı 2.5 ay oldu saçlarımı kestirmek istiyorm ama malum bebekten dolayı dışarı çıkamıyorum ve artık uzun saçla ugraşmak resmen eziyet 🤦♀️eşim evde şuanda hazır bebek uyurken sen kesermisin dedim o da gece gece saç kesilmez dedi dinen bir sakıncası varmı acaba bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi 🙈