Arkadaşlar 10. Haftamdayım geçen hafta idrarda lökosit yüksekliği vardı toz şase içtim.bunhafta tekrar idrar verdim nitrit pozitif çıktı doktor bakteri var dedi aksef antibiyotik verdi.çok korkuyorum bebeğe birşey olur diye .10. Haftamdayım .önceden iki kaybım oldu çok korkuyorum bunada birşey olcak diye.benim gibi olup sağlıklı dogum yapan varmı