Kızlar yarın 39 haftalık oluyoruz😭bebek makat gelişi ilk doğumum olucak hala dönmedi 😕 moxa uygulaması dönmesi için egzersizler falan yapıyorum ama tık yok bebeği 39 da dönen olmuşmuydu 😕doktor 39.haftada sezeryan için gün veririz demişti 🥺 sancı gelmeye başladı Karnım kasılıyo doktor sancı zaten alanı daraltıyo sıkıyor bebek artık dönemez diyor ama ben yine bir ihtimal diyorum 😭😭😭###