Bende 36+0 ım 😊 35+4 te kanamam oldu 1 cm açıklığım varmış yatıyorum sürekli bugünde kahve kahve lekeler geldi muayene olduk açılma devam etmemiş şükür nidicard kullanıyorum hem bakalım ev taşıdık bu hafta biraz yoruldum sanırım ondan oldu bu kanamada doktorumuz da deniz Güleryüz çakmak fsmde yeri özel çok memnunum 😊