Ebru2432 dediğim gibi bende ne bulantı ne baş dönmesi ne akıntı hiç birşey olmadı eşimle bile şakasını yapıp gülüşürdük ya hamileysem diye sonra şaka oldu gerçek 😂 ben normalde doğum kontrol hapı kullanıyordum devlet hastanesindeki doktor bir buçuk ay kullanma dedi reglim 5 ken bir anda 3 gün sürdü o yüzden gitmiştim bir buçuk ay kullanmadım sonra da dedim biraz zaman geçsin tekrar başlarım 25 martta hamile kalmışım 1mayısta öğrendim reglim gecikti ben inanmıyordum hamile kaldığıma hic bir belirti yoktu sonra gidip doktor araştırıp doktor randevusu aldım ve bebeği keseyi kalp atışını dinletti o zaman anca inandım 😂 şu an 12+4 üz