Meyracukurmaraz Kızlar aynı hasta olacak gibi karnım ve belim ağrıyo ama aralıklarla değil sürekli devam eden Bi ağrı ve karnım çok sert 30+4 üm yaşayan var mı bu durumu
Esmanurkaya Meyracukurmaraz bende de oluyo ama kısa sürede geciyo 31+ 3 bende herhalde yalancı doğum sancıları