Merhaba güzel anneler bugün hastane kontrollü vardı 17.3 haftalık hamileyim hiç kam tahlili yaptırmamıştım ilk defa yaptırdım ve kan verdikten sonra idrar vermek için çıkmıştım sırt üstü düşüp bilincimi kaybetmişim acile kaldırıp ağrı kesici ve serum taktılar nöroloji de baktı bi sıkıntı yok başında dedi bebeğin kalp atışına da baktılar normal dediler şimdi evdeyim ve başımı vurduğum yer ağrıyor ayağa kalktığımda baş dönmesi ve hafif bi bulantı oluyor normal mi bu böyle bi durum yaşayan oldu mu bide gebelikte 9 tüp kan verdiğiniz oldu hiç