Yeppudaa merhabaaa, bende 37 haftalığım son 1aydır özellikle uyuyamıyorum bile yatakta falan dönerken kendimden geçiyorum 🥺 baş aşağı pozisyondaysa baskı yapıyordur doktora her söylediğimde normal diyor hatta bugünde normal dedi 🥶 ne çok ayakta durun ne de çok oturun yarı uzanır pozisyonda bacakları açıp uzatarak oturmak ancak biraz rahatlatıyor 🥺🥺