happypregnant29 bende normalde şehir hastanesi takipliyim doktorum izne çıktı resmen hangi doktor varsa ona randevu verdiler bebeğin nabzı iki hafta nst de yüksek çıktı perinatoloji 39.haftada doğum önerdi cumartesi günü suni sancı vermek istediler. Bende murat Şenola anlattım durumu mesaj attım arkadaşım ona gidiyordu. Yarın gideyim umarım kabul eder beni ve boşluğu vardır hafta sonu swzeryana alır😔 sizde sağlıkla büyütün inşallah Allah herkese o günleri göstersin sanki çok uzakmış gibi geliyor şuan