Demet58
Arkadaşlar gebeliğin 14 haftasındayım ve gebe doktorunun sonucuma bakarak sende böbrek yetmezliği var ve büyük ihtimal diyalize bağlanacaksın böyle birdurumla karşılaşan varmı benim dedem böbrek yetmezliğinden öldü ve ben şuan ağlayaya ağlaya mahvoldum .