Fundahasan ay hadi inşallah canım ya bende resmen gün sayıyorum , kimseye söylemiyorum biliyorum ki anlamayacaklar neden taktın bu kadar diyecekler düşünme diyecekler.. vs..ama eşekten düşeni eşekten düşen anlarmış ya o misal işte biz bizi anlıyoruz. Bazı bebek kaybeden anneler zamana ihtiyaç duyuyor onları da anlıyorum herkesin psikolojisi değişik. Ama bu kürtajdan sonra daha çok ister hale geldim. İnşallah Rabbim sana da bana da hemen nasip eder🙏Test yaptın mı hiç ?