Adkut 23. Haftamda sağ böbreğimde grade 3 büyüme ve 4 taş , sol böbreğimde grade 2 büyüme ve 3 taş çıktı. Ciddi bir enfeksiyon geçirdim. Dr önerisi ile DJ stent takıldı. Spinal anestezi ile uygulandı işlem o kadar kısa sürdü ki, hatta ameliyathanede çalan deniz üstü köpürür şarkısı bitmeden operasyon tamam dedi doktorum. ne ara girip çıktığımı anlamadım. Sancı yaptı mı sizde bilmem ama bende çok ciddi anlamda sancı yaptı ve 10 gün boyunca her gecemiz acilde sonlanıyordu. Stent takılınca sanki sihirli değnek misali bir anda tüm sancılarım bitti. Şuan 37+5 teyim ve çok şükür çok iyiyim. Bebeğimin pozisyonu müsait olduğu için bir aksilik çıkmazsa inşallah normal doğum yapıcam. Stent ne zaman çıkarılacak konusuna değinince ürolog 90 gün sora demişti ve 90 günüm doldu ancak kadın doğumcum doğumdan 6 hafta sonra çıkart muhakkak diye tehbihledi. Umarım sorunuza cevap olmuştur, acil şifalar ve sağlıkla bebeğinize kavuşmanızı dilerim 🙏🏼🌸