Sağ uterin arterde yüksek dirençli akım formu mevcuttur yazıyor bunu tam olarak anlayamadım açıklayabilen var mı ? İçim rahat değil gebelik zehirlenmesi veya 2 kg altı bebek doğumu olabiliyormuş 24.haftaya kadar geçme ihtimali varmış böyle bir durum yaşayan var mı