4 günlğk bebeğim aramızda kan uyuşmazlığı var kontrolde sarılık değeri 18 çıktı hastaneye yattık bugun kaça düşmesi gerek kafam o kadar dağıldı ki doktora sormadım bebeğim makina da hiç yatmak istemiyor yatınca sürekli ağlıyor lğtfen bilgisi olan benimle paylaşsın şimdiden teşekkür ederim.