https://resimyukle.io/r/OpW6eUTL0D
Merhaba kızlar ben kendi evimde degılım annemlerde kalıyorum riskli gebelik gecırıyorum. O yuzden yanımda pek esya getirmedim sımdı bi tane pijama aldım lohusa pijaması onu da hastanede giymek istemiyorum evde giyiyim dedim hastane ortamı zaten pis bide eve gelen giden olursa ilk gün o aldıgımı giyerim lohusa tacımı falan o zaman takarım dıye dusundum. Simdi önceden bu fotografta ki pijamanın kırmızısını da almıstım hamile kalmadan önce evde giymek için bunu hastanede giysem cok mu cocukca durur? Yani nasıl olur sizce zaten dogumdan sonra en fazla 1 gün kalınıyormus sanırım fikir verir misiniz? 🤔