Merhaba canım büyük ihtimal suyun gelmiş. Hemen doktora gitmen iyi olmuş enfeksiyon durumu oluşuyor. Bende wcye gidip salona geldikten sonra birden ıslanmıştı pijamam. Tekrar lavaboya gittiğimde nişanla birlikte geldiğini gördüm. Hastaneye gittim bakan doktor su geldiğini 1cm açıklık olduğunu söyledi. Sizinki gibi. Sağlıkla gelsin bebeğiniz 🥰