Didemm1 Öncelikle merhaba kızlar morelim çok bozuk bugün doktora gittim suyum fazlalaşmış şekerden dolayı birde biraz enfeksiyon çıktı nst ye aldılar hafif sancım çıktı korkuyorum erken doğum olursa diye ve daha hiçbirşey almadım tekrar cumaya gel dediler nst ye girecekmişim inşallah düzelirim çok üzülüyorum daha çok küçük 1 .114gr olmuş enfeksiyon için toz verdi belki dedi bundan su fazlalığı olabilir ama işte yinede korkuyorum birde karnım aşağı indi herkes bir laf söylüyor morelim çok bozuk 😢
Aselminaaa Didemm1 allah yardimcin olsun insallah vaktinde gelir bebis saglikla geçirirsin sende hamileliginide dogumuda
ANT19- Didemm1 benim de 29. Haftadan beri erken doğum riskim vardı kendimi yormadan oturduğum yerden internetten alış verişlerimi yaptım. Kendinizi üzmeyin moralinizi bozmayın ben hamd olsun bu şekilde 37+2. Haftaya geldim şimdi de gelsin diye uğraşıyorum🤭
eylusko Didemm1 27 haftayim benim de suyum 1 aydır fazla enfeksiyonu hiç söylemiyorum bile hep var hiç geçmiyor. ama erken doğum dan 1 kere olsun bahsetmediler. seni neden bu kadar korkuttular ki 😭😭rahim uzunluğuna felan bakıldı mi ?
3uncuyeAnneOluyorum İnşallah birşey çıkmaz ve bebeğiniz biraz daha durup kendini toparlar, vaktinden önce gelmesin minik kuzular… bol bol dua edin, Rabbime sığının…
Didemm1 eylusko Birde eğer sancım çıksaydı altan rahime bakacaklardı çok şükür az çıktı bakmadılar cumaya gel dediler ama morel tabi sıfır 😔
Didemm1 satigul Evet hafif bir enfeksiyon çıkmış onada bir tane toz verdiler yatmadan önce içip yatacakmışım öyle yani inşallah geçer hemen çok üzülüyorum
satigul Didemm1 gebelikte idrar yolu enfeksiyonu çok sık oluyor merak etmeyin. Allah yardımcınız olsun iyi olur herşey inşallah
Aksoyanne Didemm1 aynı haftadayız bnde resmen ağırlaştım yatakta dönmekten zorlanıyorum belim tutuluyo rahmimin kemikleri ağrıyo resmen çok dua ediyorum sende öyle yap canım
Didemm1 Aksoyanne Yapacam canım zaten Allaha bıraktım Rabbim herşeyin hayırlısını versin İnşallah 🙏teşekkür ettim
Sessiz-Limannn Didemm1 öncelikle geçmiş olsun korkma canım 30 hafta da benim de bebeğimin kanala girdiğini söylediler erken doğum riskimin olduğunu söylediler 2 kere sancılandım 34+1 oldum su anda dua et ve dinlen sürekli ben eskiden yarım saatte yapacağım işi şimdi 2 saatte yapıyorum dikkat et kendine
Didemm1 Sessiz-Limannn İnşallah canım dua ediyorum işte birden söylenince panik yaptım ben normalde ünüversite hastanesine gidiyordum yarın birde özele gidecem bakalım ne diyecek herşeyin hayırlısı olsun
Sessiz-Limannn Didemm1 içini ferah tut bende çok korkmuştum ağlamıştım akşama kadar ama suan daha rahattım Allah’ın izni ile bekliyorlar güzel yavrularımız
Rabis24 Didemm1 ya benimde karnım çok aşağıda 3-4 gündür normalde böyle değildi bende de enfeksiyon var kontrolde 1 hafta sonra karın aşağı inerse tehlikeli mi 27. Haftalığım bende
Didemm1 Rabis24 Canım şimdi benimki ile aynı değil bende su fazlalığı artı şekerim var bundan yola çıktılar karnımın aşağı inmesinide insanların dedikleri benim psikolojimin bozulması sende doktora görün İnşallah kötü birşey yoktur 🙏
Pelit7 Didemm1 Ne desek boş ama içinizi yine de ferah tutun inşallah her şey yoluna girer. Ben de enfeksiyon diye hastanede yattım toz ilaçtan 3 kür kullandım. 1 er gün arayla 3 kere kullanılması gerekiyormuş bilginiz olsun. Ben özellikle sormuştum neden 3 kere diye tedavi böyle dedi doktor. Ayrıca 28. Haftadaysanız da yine de içiniz ferah olsun artık ilaçlar çok geliştiği için erken doğumu çok kötü bir şey olarak görmüyor doktorlar. Ama inşallah zamanında gelir minik🙏🏻🌸