Ahsen46 canım açılma için hurma öneriyorlar 37+4 oldum 6 gündür 3 cm açılma var ev içinde hareketliyim yürüyüşte yapıyorum ama sancı hala yok ne yaparsan yap sanırım bebek gelmek isteyince geliyor 😃 ama bana açılma için hurma ye dediler hurma aldım bakalım