Derya1914 Merhaba 9+1 de benim bel karın kasık ağrım oluyordu ara ara dün gece karnım çok ağrısı sonra leke geldi sabah birdaha geldi azar azar. Doktora gittim düşük tehlikesi var dedi progestan verdi. Düzelir mi acaba ağrılarım var.
Dilekcnkn Derya1914 İnşallah düzelir canım kendini yorma iş falan yapma yani annem böyle durumda ayaklarını kaldır falan der sende uzan yani ilacını falan düzenli iç inşallah sağ salim atlatırsın bu durumu