Sedagmlksz Hafissee benim de bunun gibiydi 40 lardaydı doktor baktığım kadarıyla ağrın yok hissediyo musun falan demişti ben de yok demiştim 37 de
asllakts Bunlara yalancı sancı diyorlar bildiğim kadarıyla çünkü bende de bu şekilde çıkıp 20 ve altlarına iniyordu