Sblatc Haftaya yeni girdim. Bugün uyandığımdan beri sürekli saçma sapan bir sürü strese girdim. Büyük şeyler değil ama kaynanamla aynı apartmandayım ve her akşam beraberiz dip dibeyiz bunun getirdiği bi çok sıkıntı var bana. Kendisiyle bi sıkıntı yaşasam nerdeyse hiç dile getirmiyorum hele kayınpederim her şeye sinirlenen bağıran biri bana bağırmıyo ama kaynanamla sürekli tartışıyo yanımda çekinmeden. Biraz bırakmıyorlar ki kendimize ait bi yaşantımız olsun pazar günleri bile eşimi sürekli çağırıyorlar bıktım artık hepsinden. Neyse bende zaten her şeyi stres yapan biriyim bugün stresten midir bilmiyorum kasıklarıma ağrı giriyo sürekli. Kendimi stresten nasıl uzak tutabilirim? Artık her allahın günü onlarla beraber olmak istemiyorum kendi evimde bi düzenim olsun istiyorum ama eşim kabul etmiyo nasıl yapabilirim çözüm önerisi olan var mı
Ilkalp1 Sblatc kendi aileniz uzak mı acaba size kendi ailenize gitseniz değişiklik olsa biraz size de iyi gelirdi
Ilkalp1 Sblatc ailenize felan giderken sorun yaşıyor musunuz peki ona da karışmıyorlardir umarım ama canınızı sıkmamaya çalışın ya
Sblatc Ilkalp1 yok ona bi şey demiyorlar. Bebek doğunca bu saçmalıklarla uğraşmak istemiyorum artık sürekli aşağı in çık. Bebeği bi aşağı bi yukarı çıkaramam uykusunu da onlara göre ayarlayamam. Ne halleri varsa görsünler artık.
Ilkalp1 Sblatc kendi düzenin var sonuçta evinde bebeğinle ilgilenirsin yardim etmek isteyen görmek isteyen yanına gelir canım dediğin gibi birde bebekle aşağı yukarı mı uğraşacaksın