Arkadaslar merhaba 2 aylık hamileyim .Yaklaşik 3 hafta once ogrendim hamile oldugumu ve o gunden beri hicbirsey yiyemiyorum .Yani mide bulantisi hapi aliyorm gece alınan 2 adet olan haptan .Ama gunduzleri kesinlikle bisey yiyemiyorum.Surekli uşütmuşumde sanki midem kötü hissi var. Butun yiyecekler midemi bulandiriyor.Et ve tavuk yemekleri ozellikle reklamlarda bile gorsem hemen kanali degistiyorum .Bu durum ne zaman duzelcek😑😑Yani artik biseyler yemek istiyorum ama olmuyor