Momcans ya ara ara oluyor tabiki 12 gün oldu daha hiç agrım yok değil ağrı kesici verdi doktor onları içiyorum 2 gece kaldım hastane de ben özel de doğum yaptım sürekli ağrı kesici iğneler yapıldığı için çok ağrı sızı fark etmemiştim eve geldiğim ilk gün baya hissettim acile götürdü eşim serum takıldı ama o oldu sonrası öyle olmadı 8. gün hastaneye yattik sarılık tedavisi için gene eşimle bendik sadece annem gelmek istedi ben götürmedim inanın o zorluk sadece 3 4 gün en fazla
yanınıza komposto yapıp götürün ben şekersiz komposto yaptım götürdüm ameliyattan çıkar çıkmaz icirdiler süt gelsin diye ama hemen gelmedi tabiki nescafe alın mesela yanınıza ben onu da hemen içtim baş ağrısı yapmasın diye bi de benim belden aşağısı uyuştu sadece komple bayiltmadilar kimi komple bayiltiyor öyle istiyor yani
hemen sütünüz gelmiyor hiç sıkılıp üzülmeyin biberon muhakkak alın yanınıza hastane de mama verilmesi için süt gelmeyince ebeler mama veriyor